2015. szeptember 7., hétfő

Analógia újratöltve

A történet lassan egy éve, hogy elkezdődött, ugyanis akkor vettem a Fekete tó-i vásárban egy Nikkormat FT2-es fényképezőgépet és egy Nikkor 50 mm f2 fix obit. Az eladótól kaptam két tekercs 2005-ben lejárt Kodak Color 100 24+3-as filmet. Az egy év alatt nem mondhatom, hogy rongyosra használtam az amúgy is  ütött, kopott gépet, hiszen csak a két tekercs filmet fényképeztem el, illetve a most benne levő új tekercset kezdtem meg. Az első tekercsről egy válogatást láthattatok a fenti linken, amit feket-fehér előhívás után szkenneltem be, az itthon HP szkenneremmel. Most, mivel a második tekercs is előhívásra került az elsőt újból digitalizáltattam és azokat eredeti színeiben töltöttem fel újra. Hamarosan érkezik a második tekercsről is néhány kép, de addig is újratöltve illetve kiegészítve, kihagyva az első sorozat.


#Dubli

#törött lábú ló a párkányon

#kertek

#téli kép

#csibész

#ablak az udvarra

#udvar

#keretező

#Levi

#Bedő, dolgozik

#Rajna

#ősz a parkban

#tetkó

Ha tetszett, amit láttál, akkor oszd meg másokkal is. Ha szeretnél még hasonló bejegyzéseket látni, akkor lájkold a blog Facebook oldalát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése