2011. november 2., szerda

Séta a temetőben

Avagy világítás másképp...







6 megjegyzés:

  1. Nagyon kúlosak. Dög voltam kimenni, pedig lett volna értelme.

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek, kiváltképpen az ahogyan sötétben burkolózik a temető, meg a hangulat, meg minden...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.

    Amúgy engem is kicsi választotta el attól, hogy ne menjek ki.

    Pont azon gondolkodtam, hogy lehet ilyenkor kellene szervezni valami közös ösztönző jellegű fotózásfélét.

    Bár tudom annak sok értelme nincs, hogy egymás mellett állva fotózzunk, de mondjuk együtt megyünk, aztán mindenki elszéled, majd a végén egy sör mellett kibeszélni ki merre mit hozott össze.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is remek sorozat! Én is kimentem az agyagfalvi temetőbe! Nem is rossz az ötleted!

    VálaszTörlés
  5. Egy évben én is próbálkoztam mindenfélét összehozni világításkor. Hosszú záridővel érdekes lett, ahogy a gyertyák közt elsuhannak a kísértetek! :)) Próbáld majd ki. A másik a fényrajzok, ha mozgatod a gépet.
    Ilyen fényekkel a temető nagyon jó alkotóhely. Remek sorozatod lett!

    VálaszTörlés
  6. @Seretta: Köszi. Egyébként tényleg ez van az ilyen rendszeres időközönként ismétlődő fotótémákkal, hogy ösztönöz az új technikák, látásmódok kipróbálására, különben csak a dátum változna. Jövőre kipróbálom az általad említetteket is. :)
    Örülök, hogy benéztél.

    VálaszTörlés