2011. október 25., kedd

Jordániai körút képekben - I. rész

Múlt hét csütörtökén képes beszámolót tartottam a jordániai kiruccanásomról. Rájöttem, hogy sötétben egy tömeghez értelmes mondatokban beszélni nem is olyan egyszerű. Bár a barátok nyugtattak, hogy nem volt annyira gáz, de nem hiszek nekik. Életem legtöbb értelmetlen mondatát sikerült megalkossam. A teljes leégéstől talán a fotók mentettek meg. Mivel az előadásra amúgy is kiválogattam a képeket (különben még ma sem lenne meg) néhány bejegyzésben itt is megosztom egy részét.


Erkély / Mádaba

Mecset részlet / Mádaba

Fa a szélben / Nebo hegy

Holt-tenger

Kavicsos part / Holt-tenger


4 megjegyzés:

  1. tetszenek a kepek, bar az utolsonal elcsuszott volna egy polar szuro...de mar ket emberket is ismerek ki ezen a turan resztvett, mind a 2 fotos, de egy panoramat ezekrol a tajakrol nem csinaltatok,..., nem ertem...

    VálaszTörlés
  2. A sötét tömeg már csak ilyen :) Azért hatalmas respekt :)

    VálaszTörlés
  3. @Szabi: utólag a szerkesztésnél nekem is sok remek ötletem van, hogy mit kellett volna csináljak :) Viszont a helyszínen egyéb tényezők is játszottak, mint pl. a fürdés.:P

    @Grimpix: Köszönöm, reméljük a következő (már ha lesz)zökkenőmentesebben fog menni.:)

    VálaszTörlés
  4. na-na :), panoráma készült, az más kérdés, h nem lett sikeres, mivel az egyik kép sajnos fókuszhibás (a saját fotóimra gondolok), így teljesen értelmetlen összerakni, maximum blogra lenne jó.
    Ami ezeket a fotókat illeti, az utolsó tetszik a legjobban, nekem sajnos nincs ebből a szögből képem.

    VálaszTörlés